Saturday, March 28, 2009

Ckit2 Team N` Aku(Khalizz)

Ni gmbr poyo aku kt dlm blk kuliah, agk poyo gmbr ni tp belasah jelah...,gmbr aku ketika berusia 24 tahun.Hu...Hu.....

Foto ni nmpk mcm foto lma tp tidak, ni foto macho ckit...,xdela gurau jo. Masa ni lecturer x smpai lg smpt posing jp...Ha....ha....

Atas Dari Kiri:Fazli, Kasmad, Aku(Khalizz), Fiq dan Sam,
Duduk Dari Kiri:Nura, Siti, As dan Nirone..

Kumpulan 5 iaitu Ckit2 group tlh berjaya smpai ke Gunung Nuang, dkt 3 jam perjalanan untk mendaki gunung Nuang. kitorg sme enjoy n hepi sgt2, penat biase...6 bendera diblkng kitorng melambngkan semangat kitorng x penah lentur,cayok2 guys n gurlzz..Frenzz 4 Ever

Ni gambr ''Macho'' aku tgh karoake kt dewan makan ISM, aku nyanyi lagu Suratan Atau Kebetulan. Lagu ni mmg best, tp x thula vokal best ke tdk sekadar nk enjoy je...Hu...Hu....

1 comment: